Inloggen Mijn account Contact Verlanglijst

Betalen

Online winkelen bij Babooba: zo betaal je makkelijk en veilig

Betaalproces

Om je betaling te kunnen verwerken, vragen we je om een aantal gegevens. Deze worden deze zeer vertrouwelijk behandeld en je privacy is optimaal beschermd. Veiligheid staat voorop en moeilijk is het zeker niet.

Je wordt automatisch door de volgende vier stappen van het betaalproces geleid:

-        We vragen je eerst om je persoonlijke gegevens in te voeren. Deze zijn van belang voor de uiteindelijke betaling.

-        Hierna krijg je ter controle een overzicht van het artikel dat je wilt kopen, de prijs, je gegevens en het bezorgadres.

-        Kloppen alle gegevens? Dan kan je op de volgende manieren betalen:

  • iDEAL, online betalen via ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers en Knab
  • Paypal
  • Bancontact/Mister Cash (voor Belgische klanten van Fintro, Fortis, ING, Dexia, CBC, KBC, AXA of VDK Spaarbank)

Na de keuze ga je naar een beveiligde link, zodat je privacy is gegarandeerd. Deze beveiligde link kan je herkennen aan het slotje onder in het scherm. Voor de afhandeling van deze transacties maken wij gebruik van de internetkassa van Sisow.

Op het moment dat je betaalt, wordt de order daadwerkelijk verstuurd. Op je scherm zie je nogmaals een overzicht van je bestelling. Hier kan je een print van maken voor je eigen administratie. Daarnaast krijg je een bevestigingsmail waarin ook al je bestelgegevens staan vermeld.

Voor bedrijven biedt Babooba uitgebreidere betaalmogelijkheden. Stuur hiervoor een e-mail naar info@babooba.nl.
 

Uitbetaling retourzending

Hoe krijg je je geld terug als je besluit een bestelling terug te sturen?

Mocht er na de verwerking van je retourzending een tegoed ontstaan, dan ontvang je hierover bericht. Babooba maakt het bedrag dan uiterlijk binnen 30 dagen over naar je rekening.
 

Factuur en besteldocumenten

Je ontvangt 3 documenten bij je bestelling:

-        factuur

-        pakbon

-        retourformulier

De factuur wordt altijd per e-mail naar je toegestuurd, op het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij je bestelling. Hierop staan de aankoopbedragen vermeld en het btw-bedrag. De pakbon en het retourformulier worden altijd meegestuurd in het pakket. Op de pakbon staan alle artikelen vermeld die in het pakket zijn verstuurd. Het retourformulier heb je nodig wanneer je een artikel wilt ruilen of retourneren.